Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΙΚΟ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟ


Ο Νίκος Καραχάλιος , ένας αθλητής κόσμημα για το σύλλογο , έγραψε το παρακάτω κείμενο και πέρα από το ότι μας συγκίνησε  μας έδωσε τεράστιο κουράγιο να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε στον ΟΦΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ , δηλαδή το γήπεδο στην Πλ. Μακεδονίας να είναι το σπίτι μας και η ομάδα μας να είναι η οικογένεια μας.

Ο Νίκος από του χρόνου  θα αγωνίζεται στην ΠΑΝΑΧΑΙΚΗ αφού πια΄είναι φοιτητής στην Πάτρα. Του ευχόμαστε  κάθε επιτυχία και το μπασκετικό του σπίτι και η μπασκετική του οικογένεια θα τον περιμένει πάντα.
Σε ευχαριστούμε Νίκο.



ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ : 

Αυτη ειναι η οικογενεια μας ! Εδω ειναι το σπιτι μας !
Σεπτεμβρης 2002-Ιουνιος 2015
 
Σχεδον 13 χρονια γεματα συναισθηματα ...
Γεματα παθος για το μπασκετ !
Απο 6 χρονων παιδακια σε αυτο το γηπεδο παιζουμε ... Αυτη η ομαδα μας μεγαλωσε ! Μας διδαξε μπασκετ και κυριως μπασκετικο ηθος ! Πιο συγκεκριμενα αυτος ο μεγαλος μας δασκαλος-παιδαγωγος-πατερας-φιλος-αδελφος που τοσα χρονια μας ανεχεται και μας μεταδιδει την αγαπη του για το αθλημα! Και δεν μιλαω για κανεναν αλλον περαν απο το
 ΝΙΚΟ ΔΡΙΜΑΛΑ  που σε καθε μας μπασκετικο βημα ηταν και ειναι διπλα μας ! Δε θα μπορουσε να κλεισει (προσωρινα) για μενα καλυτερα αυτος ο κυκλος που ονομαζεται Ο.Φ.Η. Η.ΡΑΚΛΕΙΟΥ και που αποτελει την μπασκετικη μου βαση και την μπασκετικη μου οικογενεια! Ενα πολυ σημαντικο κομματι της ζωης μου με ευχαριστες και δυσαρεστες στιγμες! Ευχαριστω ειλικρινα ολους μου τους συμπαικτες που αγωνιστηκαμε μαζι ολα αυτα τα χρονια και τους ελαχιστους προπονητες που εχω περασει απ τα χερια τους αλλα πανω απο ολους ευχαριστω τον μπασκετικο μου πατερα τον Νικο που ανεξαρτητα απο το μπασκετ που μας εμαθε μας εμαθε να ειμαστε πρωτα ηθικοι απεναντι σους συμπαικτες και τους αντιπαλους μας πραγμα που δεν εφαρμοζεται μονο στο μπασκετ! Ενα ευχαριστω οφειλουμε ολοι μας στον Δημητρη Λεγακη που αν δεν ηταν αυτος να συντονιζει τα διοικητικα της ομαδας δε θα ζουσαμε ολες αυτες τις στιγμες ολοι μαζι ! Αργα η γρηγορα ελπιζω καποια στιγμη να επιστρεψω ως παικτης στην ομαδα των παιδικων μου χρονων ... Στην ομαδα της καρδιας μου ! 
Η χθεσινη βραδια ηταν ο καλυτερος επιλογος σε αυτο το ομορφο ταξιδι του μπακετ στα στενα του Νεου Ηρακλειου. Ενα μεγαλο κομματι της καρδιας μου ανηκει στην Πλατεια Μακεδονιας!




Δεν υπάρχουν σχόλια: